Русенски университет "Ангел Кънчев"

Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 5 резултата.

В момента Eclipse работи в демонстрационен режим.

Разширено търсене

Автор да съдържа A. Otsetova
Каталог "Библиографии" | Периодични издания
A study on customer satisfaction of courier services in Bulgaria
// <I>J.<D> of Entrepreneurship & innovation, 6, 2014, № 6, p. 70-82.
A. Otsetova; K. Enimanev
Каталог "Библиографии" | Статии от книги - библиография
Business intelligence and proactive business management
// <I>Zbornik<D> prednasoka prispevkov VI medzinarodna vedecka konferncia "Diagnostika podniku, controlling a logistika", Zilina, Slovakia, 2012, p. 376-382.
A. Otsetova
Каталог "Библиографии" | Статии от книги - библиография
Robinson list as a support of customer satisfaction in direct marketing
// <I>POSTPOIN 2007<D> : 7-th International scientific conference POSTPOIN 2007 "Customer satisfaction", Zilina, Slovakia, 12t-14 september 2007.
A. Otsetova; L. Gocalova
Каталог "Библиографии" | Периодични издания
Assisted education and innovative experience of the College of telecommunications and post - Sofia
// <I>Communication & Cognition<D>, 44, 2011, № 2, p. 85-94.
A. Otsetova; I. Kurtev
Каталог "Библиографии" | Статии от книги - библиография
E-Learning - advantages, good practice and innovative experience in the College of telecommunications and post - Sofia
// <I>e-Learning’ 10<D> : Intern. conf. on "e-Learning and the knowledge society' 10", Riga, Latvia, 26-27 august 2010 : Proc. - Riga : JUMI, 2010, p. 185-191.
A. Otsetova; I. Kurtev